Impression Lifestyle

Impression Lifestyle

zondag 9 oktober 2011

herfstsfeertje



Het is dit weekend echt herfst.  Het is even wennen na het vorige warme zonnige weekend, maar eerlijk gezegd vind ik de herfst een heerlijk jaargetijde. Vooral de kleuren van de natuur vind ik dan erg mooi.  Zoals hortensia's en bessentakken.

Omdat het binnen nu kouder wordt, hebben we de gashaard weer aan.  Deze haard is puur voor de gezelligheid, want hij krijgt de kamer niet warmgestookt, maar hij geeft wel een gezellige sfeer.

Ik ben momenteel bezig met een cursus binnenhuisarchitectuur.  Ik heb jaren geleden al eens examen gedaan, maar nu volg ik een masterclass cursus.  Het is erg leuk en inspirerend, maar ook pittig.  Ik ben volop bezig met het tekenen van plattegronden op schaal, perspectieftekenen en ( het leukste) sfeercollage's.   De groep cursisten waar ik in zit bestaat uit 14 personen.  Onze opdrachten worden kritisch door elkaar bekeken en door de binnenhuisarchitect zelf, die de lessen geeft.  Hij kan hilarisch vertellen over zijn leven in het Gooi, dus  op zo'n dag wordt er ook volop gelachen.

Ik wens iedereen een fijne week en nieuwe volgers, van harte welkom.

lieve groet, Martine






7 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er sfeervol bij je uit Martine! Zo kom jij de herfst vast wel door :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Martine wat ziet het er weer heerlijk gezellig uit bij je.
    En fijn dat we weer wat van je horen.
    Fijne week, en succes met je cursus.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooie blog!!!Tot woensdag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk foto's heb je gemaakt...prachtig sfeertje is mij stijl dus maakt het dubbel mooi ... fijn dat je zo geniet van de opleiding en ja natuurlijk hoort lachen en pret er zeker bij ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige sfeer bij jou! En wat leuke cursus; heeft mij ook altijd wat geleken, maar het is er (tot nu toe) nooit van gekomen...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ontdekking jouw blog!
    Boeiend dat je de master cursus tot binnenhuisarchitectuur volgt.
    Ik ga je graag volgen.
    Je bent van harte welkom wanneer je het leuk lijkt om een kijkje te nemen bij 'Le Style'.
    Fijne dag verder.

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WONEN Landelijke Stijl15 december 2011 om 11:13

    De redactie van WONEN Landelijke Stijl is constant op zoek naar nieuwe projecten. Denk je dat jouw huis in aanmerking komt voor een reportage? Aarzel dan niet en stuur een mailtje met enkele foto's naar wonenlandelijkestijl@epn.sanomamedia.be. Wie weet staat ook jouw woning binnenkort uitgebreid in ons magazine!

    BeantwoordenVerwijderen