Impression Lifestyle

Impression Lifestyle

donderdag 13 oktober 2011

nieuwe blog van een vriendin uit Zeeland


Ik heb een vriendin die ook veel met het interieur bezig is.  Jammer genoeg is ze wegens een nieuwe liefde naar Zeeland verhuisd.  Dus het is nu niet meer even snel een bakkie bij elkaar doen of even snel wat woonwinkels af.  Elke keer als we wat nieuws gekocht hebben, mailen we het naar elkaar met een foto erbij.  Omdat ze ook van woonblogs houdt, stelde ik voor om ook een blog te beginnen.  Dat vond ze een heel goed idee.  Na wat mailtjes en telefoontjes hoe je nu moet beginnen te bloggen is vandaag haar eerste blog de lucht in gegaan.  En het leuke is, ze is vandaag nog jarig ook.  Dus bij deze Ria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met de geboorte van je blog.

Neem eens een kijkje op haar blog: http://woneninzeeland.blogspot.com/2011/10/eerste-blog.html

Een heel fijn en zonnig weekend aan iedereen.
Lieve groet, Martine

8 opmerkingen:

  1. Mijn felicitaties heeft ze inmiddels ontvangen en ze heeft er ook weer een volger bij :-)!! Ik hoop dat ze lang met veel plezier zal blijven bloggen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk een nieuwe blogster; ga snel even een kijkje bij haar nemen...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even gauw bij je vriendin in Zeeland gekeken en ze heeft er een volger bij hoor.
    Leuk dat jullie elkaar ook kunnen vinden in de passie voor interieur!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Martine,
    Via via kom ik op jouw blog terecht en ik zie allemaal heel mooie posts. Ik ga je volgen, heel gezellig. Ook heb ik even bij je vriendin in Zeeland gekeken, staat nu ook op mijn lijstje..
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag, de zon schijnt lekker...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine, Dank dat je langs kwam op mijn blog. Nu kom ik bij jou kijken en heb me aangemeld als volger. Je stijl spreekt me aan, prachtige sfeer!
    En ga zo even bij je zeeuwse vriendin kijken want zelf woon ik ook in zeeland en ben natuurlijk erg nieuwschierig hoe zij woont!

    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ga ik eens een kijkje nemen als bijna zeelander...

    Ik snap jouw reactie op mijn post best, had eerlijk gezegg meer in deze trant verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke blog ,ik ga je alvast volgen,en zal ook bij jou vriendin eens binnenwippen op haar blog (is niet zo ver bij mij vandaan;-))


    Vriendelijke groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen