Impression Lifestyle

Impression Lifestyle

woensdag 13 juni 2012

Mag de vlag uit?

Ik weet dat er vandaag en morgen heel veel scholieren en hun ouders in spanning zitten of ze geslaagd zijn voor hun eindexamen.  In onze familie en vriendenkring zijn er ook die nagelbijtend wachten of ze een telefoontje krijgen of niet en de vlag met hun schooltas op kunnen hangen. Ik duim voor jullie.

 
Ik wil vast iedereen die geslaagd is van harte feliciteren met hun felbegeerde diploma.

Vanavond mag het Nederlands elftal weer aan de slag.  Hopen dat het dit keer beter gaat dan afgelopen zaterdag.  Hoewel het voetbal hier in het gezin niet zo leeft met 2 meiden en een man die formule 1 leuker vindt dan voetbal, hoop ik toch dat Oranje vanavond wint.
Om alvast een klein beetje in de stemming te komen heb ik bij de koffie een oranjetompouce. Een heel kleintje deze keer, want ik doe mee aan Linda Lijnt.  6 kilo afvallen in 6 weken. Zie www.lindamagazine.nl Het gaat tot nu toe heel goed, dus nu even geen grote tompouce, alhoewel de grote tompouces me bij de bakker wel heel erg verleidelijk aankijken ).






Iedereen nog een hele fijne week, lieve groet Martine



14 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad spannende dagen voor examenkandidaten! Om ons heen zijn er ook een aantal die op de uitslag aan het wachten zijn! En vanavond...we mogen er echt nog niet uitvliegen, daar zou ik wel van balen hoor, want dan is het EK toch meteen een stuk minder interessant! Maar ondanks de uitslag lekker genieten van je tompouce!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim met je mee voor iedereen hoor het is een spannende tijd .....nou ik ga iedergeval er voor zitten ....houden de moed erin ....prachtige foto´s ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nagelbijtend??Ben inmiddels maar met mn vingers verder gegaan :-).Pffftt wat een stress!!Maarre...de lijn?Linda-dieet?Zal je gauw weer s bellen om bij te praten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet hoe spannend dat is ik werk op een school waar maar liefs 24 kinderen gezakt waren dat is behoorlijk veel gelukkig kunnen de meeste herexamen doen.

    Bij ons ook geen voetbal liefhebbers maar vanavond gaan we er wel even voor zitten...Mooie foto's.

    Groetjes, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een spannende tijd, hoop dat we deze dagen veel vlaggen zien wapperen!

    Helaas geen voetbalsuccessen, maar bij jou dus wel goede dieetsuccessen...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het is zeker een spannende tijd de vriendin van mijn zoon is geslaagd.
    Ik ben net lid van je blog geworden.
    Leuk huis en inrichting heb .
    Mooie foto´s maak je.
    Kom elke avond even kijken of je weer een nieuw bericht heb.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier hebben we niet met de examenuitslagen van doen op het moment, lekker rustig :)
    En van de voetbal worden we niet echt blij, maar we worden er ook niet chagrijnig van gelukkig..
    Fijn weekend!
    groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, en nu heb ik zin in een tompouce, slik. Maar met voetballen is het niets geworden, hoop voor de examenkandidaten dat het beter uitpakt.

    Fijn weekend
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi decoratie en leuke spullen.Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi je banner, zo'n mooie verstilde sfeer .....
    Ik vind je tafel ook super!

    Ja voor velen was het een spannende week van de week .....
    En dan voetbal, er is nog een klein kansje;-) toch?

    Ik wens je een heel fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's!

    En voetbal laat ik aan de mannen hier in huis over.....oranje is niet mijn kleur....;-)))

    Fijn weekend!!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Marine,
    Je hebt mooie foto's geplaatst en succes met lijnen !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat je genoten hebt van je oranje tompouce? Het zal nu wel weer even dduren voordta deze weer in de winkel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kom net voor het eerst op je blog en vind het erg gezellig ! Nou, hier in de buurt hingen er ook al genog vlaggen uit, nog steeds zelfs.
    Kom je ook eens bij mij op visite?

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen